דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין- מדריך למתגרש שבדרך: 

מאת    [ 16/06/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2800 פעמים ]

דבר ראשון שצריך לדעת על גירושין- זה אל תתגרשו. פשוט תימנעו את זה בכל מחיר, אין לכם מושג איזה מחיר זה הולך לגבות מכם. למקרה שאתם סבורים שאתם אנשים בוגרים ותוכלו להתמודד עם זה, אתם ככל הנראה טועים, הגירושין יוציאו מכם את כל המיץ שאתם חושבים שנשאר לכם.

הדבר הזה שווה לשקול אותו פעם נוספת, גירושין זה דבר שאתם יודעים איך הוא מתחיל, אבל אין לכם מושג איפה הוא הולך להיגמר. זה אולי נשמע לכם טיפשי, אבל תאמינו לי, אין לכם שמץ של מושג מה הולך להיות, אתם אפילו לא מתחילים לדמיין מה הולך להיות ומה יעבור עליכם. הסיוט הגרוע ביותר שלכם עוד יתחיל להיראות כמו טיול תמים בפארק.

אחרי שאמרנו את כל זה, אם בכל זאת אתם חושבים להתגרש- הנה מדריך זריז של עניינים שצריך לסגור לפני שניגשים לעשות את זה, אני מדגיש המדריך הוא לשלב הלפני שאתם מתחילים לעשות את זה, ברגע שתהליך הגירושין יצא לדרך, אלוהים לא יעצור אותו.

אז אתם רוצים להתגרש, אפשר לגמרי להבין את זה, קודם כל ולפני הכול תלכו לעורך דין להתייעץ, יש המון דברים שצריך להתייעץ לגביהם, מאיפה להתחיל, מה לדרוש, באיזה תנאים להיפרד, מה לעשות עם הילדים, מה קורה עם רכוש משותף, מה קורה עם רכוש לא משותף ועוד הרבה דברים אחרים שלא נחיל לפרט לגביהם, כדי לא להעריך בדברים יותר מדי, אז דבר ראשון לפני הכול, הולכים לעורך דין העוסק בגירושין, כדי לקבל מידע ראשוני.

בחירת עורך דין לגירושין:

נושא בעל חשיבות מדהימה- אם אתה גבר והמקרה שלך הוא לא קיצוני אולי תשקול ללכת לעורכת דין העוסקת בגירושין ולא עורך דין העוסק בגירושין, למה כי זה נורא טבעי שגבר יתמוך בגבר בבית משפט אבל עורכת דין אישה, אולי תגרום למקרה שלך להיראות יותר לגיטימי. אל תבינו אותי לא נכון, זה לגמרי לגיטימי להתגרש, אבל אתם בטח מבינים, עורכת דין העוסקת בגירושין, תעזור לכם להיראות יותר טוב. אותו דבר עם נשים, תשקלו עורך דין גבר העוסק בגירושין, זה ישפר את המצב שלכן.

דבר חשוב אחרון שצריך לדעת הוא חוק הראשון. גבר תמיד מעדיף לנהל את הליך גירושין שלו בבית דין רבני ואישה תעדיף בית משפט לענייני משפחה. מי שיעשה את זה ראשון, ככל הנראה יקבל יתרון של מגרש בייתי, תפעלו להשיג את היתרון הזה, תעבדו קשה כדי להשיג אותו הוא שווה את זה. לכן חשוב מאוד להיות זה שמכריז: "גירושין" ומתחיל את הפעולות, זה לא פופולארי אבל נכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב